Techniczny przegląd to:
· kontrola sprawności połączeń uziemiających
· kontrola elementów bezpieczeństwa (czy są sprawne i działają poprawnie), a tym samym kontrola bezpieczeństwa Twoich pracowników i całej firmy
· ocena stanu technicznego Twojej instalacji do aplikacji, która przeciwdziała postojom linii
· kontrola działania wszystkich składowych linii oraz stopnia zużycia części zamiennych, które wpływają na wydajność i jakość pracy linii
· wymiana części eksploatacyjnych
· podniesienie wiedzy i umiejętności Twoich pracowników, obecnych przy przeglądzie
· informacja co możesz poprawić / zmienić, aby zwiększyć efektywność i dochodowość Twojej lakierni
Wszystkim użytkownikom urządzeń firmy Gema Switzerland oferujemy wsparcie techniczne zarówno w trakcie trwania okresu gwarancji, jak i po jego zakończeniu.
Przeglądy jakie oferujemy to:
· gwarancyjne (min 1 x rok)
· pogwarancyjne (min 1 x rok)
· na żądanie (w razie potrzeby klienta)
· cykliczne, okresowe (np. co miesiąc lub 4 miesiące)
Dzięki naszemu profesjonalnemu serwisowi, pracownikom, którzy mają odpowiednie kwalifikacje i wieloletnie doświadczenie, gwarantujemy najwyższą jakość oferowanych usług oraz dostępność wszystkich części zamiennych.